Swatch weet de perfecte manier om de grote mijlpaal van het afstuderen te markeren en lanceert met trots het nieuwste horloge in The Simpsons Collection, CLASS ACT.

Trotse families over de hele wereld vieren de klas van 2024! Je afstudeercadeau met Lisa Simpson in een hoofdrol op de wijzerplaat toont de perfecte afstudeerceremonie!

Lisa is haar tijd ver vooruit en intellectueel ouder dan haar jaren. Ze is de trots van de familie met haar ongeëvenaarde intelligentie en kalme en beheerste karakter.

Preppy paars is de achtergrondkleur van dit perfecte 34 mm GENT model. Lisa staat rechts van de wijzerplaat met de cijfers links, zodat de drager zelf moet rekenen om de tijd te zien. Het is een knipoog naar de hardwerkende student op de dag van het afstuderen.

Het CLASS ACT horloge is ook verkrijgbaar als SwatchPAY! in geselecteerde landen waardoor veilige betalingen een simpele beweging van de pols zijn.

CLASS ACT en CLASS ACT PAY! zijn de perfecte keuzes voor de pas afgestudeerde of modelstudent in je familie en zijn vanaf 2 mei verkrijgbaar in Swatch-winkels wereldwijd en op swatch.com.

Fans van Swatch en The Simpsons hebben al een behoorlijke collectie om enthousiast over te worden. Houd je ogen open als Swatch doorgaat met het vieren van The Simpsons. Het is een collectie die altijd uitmondt in iets nog mooiers.

OVER SWATCH

Positieve stemming en joie de vivre made in Switzerland: sinds de oprichting in 1983 heeft Swatch de horloge-industrie opgeschud. Dankzij de opvallende ontwerpen die altijd de tijdgeest weerspiegelen, is Swatch een van de toonaangevende horlogefabrikanten en de meest gewilde merken ter wereld - en is altijd trouw gebleven aan zichzelf. Het bedrijf verrast telkens weer, of het nu gaat om regelmatig uitgebrachte nieuwe modellen of speciale collecties. De revolutionaire manier waarop Swatch denkt en handelt is altijd duidelijk geweest door haar vroege betrokkenheid bij actiesporten, zoals BMX, skateboarden en surfen. Het Swatch Art Peace Hotel in Shanghai belichaamt de liefde van het merk voor kunst en brengt kunstenaars uit de hele wereld samen.

OVER DE SIMPSONS

THE SIMPSONS zijn bedacht door Matt Groening en ontwikkeld door James L. Brooks en Sam Simon. Het is de langstlopende primetime scriptshow in de televisiegeschiedenis en werd in 1990 een cultureel fenomeen. Het is nog steeds een van de meest baanbrekende en innovatieve entertainmentfranchises, herkenbaar over de hele wereld. THE SIMPSONS zendt nu het recordaantal van 35 seizoenen uit en heeft 37 Emmy Awards, 35 Annie Awards, 9 Environmental Media Awards, 7 People's Choice Awards en 13 Writers Guild of America Awards gewonnen. THE SIMPSONS was de eerste animatieserie die een Peabody Award won en ontving in 2019 de Institutional Peabody Award. De serie werd in 2012 genomineerd voor een Academy Award voor de theatrale short "The Longest Daycare." Daarna volgde "Playdate with Destiny"(2020) en de Disney+ exclusive "The Force Awakens From Its Nap"(2021). The Simpsons Movie was een hit, hun mega-attractie The Simpsons Ride in Universal Studios heeft historische uitbreidingsupdates gekregen met de toevoeging van 'Springfield'- en won een Thea Award in zowel 2009 als 2017. De show werd geëerd met een ster op de Hollywood Walk of Fame in 2000. De mobile game The Simpsons ongoing Tapped Out, werd in 2012 gelanceerd en ontving in 2018 een Webby Award.  De serie is door Time Magazine uitgeroepen tot de "Beste show van de 20e eeuw", door Entertainment Weekly in 2013 tot de "Greatest American Sitcom" en door vulture.com in 2016 tot "The Best TV Show Ever".

THE SIMPSONS is een Gracie Films Productie in samenwerking met 20th Television Animation. Bedacht door Matt Groening, ontwikkeld door James L. Brooks, Matt Groening en Sam Simon. De Simpsons Executive Producers zijn James L. Brooks, Matt Groening, Matt Selman en Al Jean. De Gracie Films Worldwide Brand Division ontwikkelt en produceert de gelicenseerde content voor de serie. "Like" de serie op facebook.com/TheSimpsons, volg Homer Simpson @HomerJSimpson en @TheSimpsons op Twitter http://twitter.com/TheSimpsons. Neem deel aan het gesprek met #thesimpsons en volg The Simpsons op Instagram @TheSimpsons.